Chat

QUEST: Velké stěhování

Na celém Kontinentě se snad nenajde jediná vesnice, kde by někde u cesty nestála ošuntělá dřevěná vývěska s přibitými vzkazy a inzeráty. I začínající dobrodruh dokáže mezi výhodnou nabídkou slepičích vajec a přisprostlou milostnou poezií snadno najít zakázku, ze které by mohla koukat slušná odměna, ať už jde o pomoc s nestvůrou, ztraceným dítětem, a nebo obyčejnou sezónní pomocí na poli...
V tomto fóru probíhají hry vedené vypravěčem. Questy je možné hrát paralelně s hrou v eventu nebo volné hře.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 387
Registrován: 19 dub 2016, 12:40

Re: QUEST: Velké stěhování

Příspěvek od Zenn » 08 led 2019, 09:27

A je to tady. Bylo jen otázkou času kdy na to dojde. Skřípot kol, klepání a cinkání nákladu, ržání koní. To vše nasvědčovalo tomu, že blíží ti, na které čekají. A byl to Fenc se svou částí komanda, kdo měl to "štěstí" to řešit na první dobrou. Bylo na čase konat. Třeba informovat zbytek, aby dorazili včas a podpořili ho.
Povozů bylo šest, doprovázených dvěma koňmi a třinácti lidmi. Počtově byli určitě ve výhodě. Ovšem měli sebou dvě děvčata, co připomínala ještě děti a také dva starce. Jeden z nich byl očividně šlechtic, dle toho, jak byl oblečený. Byl drobný, bělovlasý a brýlatý. Těžko říct, jakým výcvikem celá skupinka disponovala, ale byli tam i tací, co vypadali celkem zkušeně. Třeba ti jezdci na koních a velcí hromotluci na sedící na prvním a posledním voze...

Obrázek

Tak jo... Teď už to bude víceméně hraní mezi vámi. Asi začněte hodem na všímavost nebo smysly proti elfímu plížení...
NPC máte, pokud neřeknu jinak, plně k dispozici a házet za ně můžete proti dalším NPC jednou kostkou. Platí že 3 prohry jsou pro ně konečná.
Irvi a Cyrriel si hodí na obratnost, aby se vědělo, jak rychle se sem dostanou...

Takže první by měl napsat Fenc s hodem na plížení a tím, že dá vědět zbytku a pak ostatní dle libosti? :D
Obrázek
Zkouškové mne trhá na kousíčky T-T
PS. nemrkejte na mne ;)

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 20
Registrován: 04 srp 2018, 08:48

Re: QUEST: Velké stěhování

Příspěvek od Fencaedan » 09 led 2019, 17:08

Scoia'tael do boje | +
Přes bláto na rozměklé cestě, tlumící zvuky kol, nebylo možné hluk způsobený příjezdem šesti povozů a více jak tuctu koní utajit ani přeslechnout. Fencaedan hlídkující ze svého bezpečného úkrytu v křoví na moment znehybněl, aby mu nic neuniklo. Ležel a stále špicoval uši, aby mu neunikl žádný zvuk. Brzy bylo jasné, že konečně došlo k tomu, na co s napětím čekal. Podle všeho nemohl řečené zvuky vydávat, ani menší skupina jezdců. I kdyby to nebyl přímo boháč z Novigradu, stálo zato riskovat. Nastal tedy čas k zapálení hromady dřeva přehrazující cestu. Fencadean se znovu začal prodírat křovím hledajíce si svoji nejvhodnější střeleckou pozici. Díky dostatečnému dostřelu kuše byl v této chvíli ve výhodě. Aby zapálil hromadu dřeva, stačilo na ní mít volný prohled a mířit správným směrem. I poté musel být schopný najít cíl v přijíždějící koloně povozů, aniž by byl sám docela na ráně. Jakmile vyslal svůj první šíp, bylo už zbytečné na něco si hrát, neboť tím šípem musel pozorným očím odhalit svoji polohu. V následující okamžiku se proto silně, jako válečný roh lesem rozlehlo dvojí táhlé soví zahoukání. Pokud vše nadále půjde dle plánu, ostatní skupiny mu právě měli vyrazit na pomoc. To ovšem ještě nebylo vše. Třetí Fencaedanovou reakcí byl pokus vsít do nepřítelových řad počáteční nejistotu a pochybnosti, čímž se dalo způsobit ještě větší zdržení. Ačkoliv jeho doprovod nebyl tak početný, aby nemohl dát nenápadný signál, Fencaedan se ozval ještě jednou nahlas.
~Aespar bloede dh'oine!~ vykřikl z plných plic, čímž ostatní pobídl do útoku. U povozů nemohli vědět, kolik lukostřelců s sebou Fenaedan vzal. Po tomhle si mohli chvíli v první chvíli myslet, že jich tam má skovanou celou spoustu. Dle domluvy ovšem útok začínal pozvolným opatrným způsobem. Nikdo z Fencaedanovi skupiny zatím nevyřítil z lesa. Ve skutečnosti se konalo jen lehké ostřelování kolony. Fencaedan se pro jistotu převalil na stranu, aby unikl šípům vyslaným do míst z nichž se ozval. Itlissa se od zapálení ohně plížila lesem podél kolony. Snažila se najít příležitost k zasažení někoho důležitého. Pokud by trefila boháče z Novigradu, toho kdo velel eskortě, nebo toho, kdo zodpovídal za řízení kolony, mělo to na všechny lidi z boháčovy kolony velký dopad. Možná by to dokonce hned od začátku ovlivnilo jejich boj. Trpaslík s elfem, se zbraněmi na blízko se stále chovávali. Mohli buď zabránit koloně dostat se do bezpečí, nebo vyčkat až je eskorta kolony přijde napadnout do lesa. V obou případech měli šanci svést boj v předem připravených podmínkách, příznivějších, než v těsné blízkosti povozů. Na frontální útok bude ta správná chvíle, až k v Fencaedanovi dorazí zbytek komanda.

Mimo herně:
Fencaedanovo plížení
Obratnost: 2 Plížení:1
Fencaedan hodil/a 3d6 a součet kostek je 7:
2, 2, 3

Fencaedanův ohnivý šíp
Obratnost: 2 Kuše: 3
Fencaedan hodil/a 5d6 a součet kostek je 17:
6, 3, 2, 3, 3

Itlissino plížení
Fencaedan hodil/a 1d6 a součet kostek je 4:
4

Itlissin šíp
Fencaedan hodil/a 1d6 a součet kostek je 5:
5

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 261
Registrován: 18 dub 2016, 23:04

Re: QUEST: Velké stěhování

Příspěvek od Irviel » 09 led 2019, 22:07

Jakmile měla malá skupinka Scoia´tael za pomocí banditů hotovo, co se týkalo úprav cesty, elfka se skoro začala nudit. Neztrácela však nic ze své pozornosti, neboť se jednalo o důležitou misi. Když tedy zaslouchla slabounké, ale zcela jistě sborové houkání sov, obrátila se ke svým skoro-spojencům, kteří si nárokovali prostřední cestu. "Tohle být pro nás. My zmizet, jak slíbit. Ale vy tohle určitě využít," rozmáchla se rukou na rozbrázděnou cestu. Dříve nebo později tudy určitě nějaký vůz pojede a bandité se jistě dočkají své kořisti.

Irviel společně s dalšími členy své skupinky spustili hromadné houkání, které by se mělo dostat k Cyrrielovi, ale zároveň k Fencovi jako potvrzení, že slyšeli signál. Pokud vůbec měl možnost to přes začínající souboj zaslechnout. Tak či tak, Irviel nelenila a společně s ostatními se rozeběhla k cestě, kde probíhalo přepadení. Smysly byly v tomhle případě všechno - nejprve musela spoléhat na orientační smysl a doufat, že skutečně běží správným směrem. Nicméně, když se přiblížili, tu nejvyšší důležitost získaly zvuky. Irviel byla na podobné situace trénovaná a adrenalin v jejich žilách zabraňoval únavě i po náročném běhu. Jen co se elfka dostala na vzdálenost dostřelu, začala střílet, neboť si nemohla nevšimnout, že útok již byl zahájen.

Mimo herně:
Irviel je rychlá jako vítr
Obratnost 3+talent
Irviel hodil/a 4d6 a součet kostek je 19:
5, 3, 5, 6


Mimo herně:
Irviel střílí na lukostřelkyni
Luk a smysly 4+2
Irviel hodil/a 6d6 a součet kostek je 23:
5, 5, 4, 2, 6, 1

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 73
Registrován: 08 dub 2018, 21:06

Re: QUEST: Velké stěhování

Příspěvek od Cyrriel » 10 led 2019, 08:49

Cyrriel sice hlídkoval, ale že by ho to nějak bavilo, to tvrdit rozhodně nemohl. Dal ostatním Veverkám jasně najevo, ať napínají zrak i sluch a hlavně ať dávají pozor, aby se na zmrzlé půdě nepřizabili, a jakmile měli připraveny překážky pro případný povoz, mohli se tak trochu flákat.
To ale přerušilo táhlé soví zahoukání, které sem tak trochu nepatřilo, a když ho Cyrri zaznamenal, div že mu nezacukaly uši jako šelmě na lovu. ~Znamení! To bylo na nás!~ zahlásil a gestem ostatním naznačil, ať se okamžitě připraví na co nejrychlejší přesun. ~Jdeme,~ zavelel a vyrazil lesem k Fencovi, k němuž byli svoláváni. Jak běžel, v žilách mu začalo pulzovat stále více a více adrenalinu a už za běhu se pokusil připravit si luk.
Jakmile doběhli na místo, Cyrri zpomalil a gestem donutil i ostatní, aby se tam hned nevrhli po hlavě. Obhlédnul situaci, aby si udělal přehled nejen on, ale i zbytek komanda, a pak už nebyl důvod, proč se schovávat za houští. ~Nešetřete je,~ zavrčel skrz zuby, načež se s výkřikem „Veverky se mstííí!“ vyřídil z křoví jako ten největší jantar široko daleko, zaujal vhodnou pozici a vyslal šíp k ozbrojenému chlápkovi na koni.
Orvant se mezitím pokusil stáhnout druhého strážného z povozu, a pokud to nešlo, vyhoupl se nahoru se šavlí v ruce, odhodlán zbavit konvoj dalšího hlídače.

Mimo herně:
Cyrri obratnost 2, haha
Fírean hodil/a 2d6 a součet kostek je 5:
4, 1

Cyrri lukostřeba (3+1) proti strážnému na koni
Fírean hodil/a 4d6 a součet kostek je 19:
4, 3, 6, 6


Orvant proti npc strážnému s mečem
Fírean hodil/a 1d6 a součet kostek je 2:
2


Edit by Zenn - Cyrri se svejma teda dorazí až v příštím kole :D....

Předchozí

Zpět na Questy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

„Nejkrásnější ze všech tajemství je být géniem a vědět to jen sám.“ Mark Twain