Chat

Visia Englert

Herní karty všech aktivních i neaktivních postav ve hře.
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 69
Registrován: 19 dub 2016, 12:42

Visia Englert

Příspěvek od Visia Englert » 01 kvě 2016, 22:38

Jméno: Visia Englert
Rasa: Člověk
Povolání: Čarodějka
Věk: 17 let
Loajalita: Je neutrální, to znamená, že všem nevěří stejně.
Víra: Neuznává žádné božstvo.

| +
Obrázek

Vzhled: Většina lidí, kterým se dostala do podvědomí zmínka o magii nejspíš pozná, že Visia se takto půvabná nenarodila, ale část její krásy je způsobena magickou modifikací. Zelené oči i rudé vlasy má po své matce, ale její bílá pleť bez jediné nerovnosti i téměř dokonalá postava je z větší části podepsána modifikacemi, ať už těmi, s jimiž jí napomáhala rektorka na akademii, nebo je vytvořila ona sama.
Její oblíbenou barvou je zelená, tudíž si velmi zakládá na výraznosti svých očí, čemuž napomáhá zvýrazněním řas pomocí kouzel i černého uhlu. Pokud má příležitost, rty si zvýrazňuje rudými odstíny. Má jemné rysy, útlý nos a úzkou tvář. Vlasy jí sahají téměř po pás, přesto je radši nosí skryté pod pláštěm.
Na dívku je poměrně vysoká, ač elfkám se nemůže vyrovnat. Má štíhlou, dokonce možná až neženskou postavu s nevýraznými křivkami. V jejím výstřihu se nedme nijak velké poprsí a ani jiné části těla nesvádí k povšimnutí. Nosí převážně pánské oblečení - bílou košili, hnědé jezdecké kalhoty a boty. Navzdory tomu jí málokdy zahlédnete bez zeleného pláště s velkou kápí, který snad jako jediný žensky působí. Jako skoro každé čarodějce jí na jejím vzhledu záleží a kdykoliv může, dopřeje si horkou lázeň, ale vzhledem k podmínkám si tento přepych nemůže často dovolit, takže povětšinou působí spíše jako obyčejná chudá dívka - tedy dokud nepohlédnete do jejího atypického obličeje.

Povaha: Není příliš jednoduché odhadnout Visiinu povahu a ona sama se v sobě také moc dobře nevyzná. Většinou je odtažitá samotářka, přestože ví, že bez společnosti se dlouho neobejde. Uvědomuje si svou slabost a někdy se možná i podceňuje. Rozhodně tedy nepatří mezi všechny ty přehnaně sebevědomé čarodějky. Zároveň si ráda stojí za svým a pokud si je něčím opravdu jistá, jen tak neustoupí. Nevyhledává pozornost a nerada se stává jejím středem, takže radši opatrně pozoruje dění kolem sebe zpoza rohu nebo z kouta, aby mohla vždy nenápadně zmizet, pokud půjde do tuhého. Umí se dobře přetvařovat, takže na tváři jednoduše vykouzlí úsměv, byť ten nejneupřímnější, který kdy kdo viděl.
Člověka, který s ní zabředne do rozhovoru nejprve odhaduje a neprozradí mu žádné osobní věci, takže častěji se setkáte s odstupem, či dokonce sarkasmem a nepřátelstvím. K těm, které pozná je obětavá a snaží se pomoci, pokud vidí, že je dotyčný v úzkých. Je tichá, nenápadná a pohybuje se jako myška. Málokomu důvěřuje a proto se skrývá, přičemž vetšinu času tráví se svým koněm.
Je vzdorná a je jen málo lidí, se kterými by dokázala vyjít. I to je důvod, proč se snaží vyhýbat většímu kontaktu, než je nutné. Nejspokojenější je, když má kolem sebe jednu nebo dvě osoby, kterým věří a ostatní civilizace je hodiny cesty daleko od ní. Rozhodně se jí nemůže zapřít její hrdost, té má dostatek, což se občas možná nevyplácí, ale ona je ochotná to riskovat.
Občas bývá trochu tvrdohlavá, ale to snadno předčí její odtažitost, takže než aby se pouštěla do sebevražedných akcí, vypaří se a čeká, jak se co vyvine. Nedělá jí problém myslet hlavně na sebe, proto o ní dost lidí mluví jako o nespolehlivé. Pravdou ale je, že když si někoho vážně oblíbí, udělá pro něj první poslední bez mrknutí oka. Nerada s někým manipuluje, raději udělá opravdový dojem a poté jedná upřímně a bez okolků. Co vážně nemůže vystát jsou pomluvy a udávání. Je poněkud pesimistická, ale většinou uvažuje realisticky a proto je dobrá v plánování.

Historie a rodina:
Visia je z poměrně bohaté rodiny. Její matka byla ze šlechtického rodu a otec bohatý vlivný obchodník. Přesto ale neměla krásné dětství, jak by každý mohl předpokládat. Když byla Vis v útlém věku, matka onemocněla, uzavřela se do sebe a tak o dceru pečovaly chůvy, popřípadně i kuchař nebo podkoní. Otec nejen, že byl skoro pořád pryč, ale byl to necita, který o dceru nejevil sebemenší zájem. To se prohloubilo, když po smrti matky zůstal sám a začal usilovat o to, aby se Visiy zbavil. Hrdost ani postavení mu nedovolilo jí úplně zprovodit ze světa, tak byl rád, že jí alespoň téměř nemusí vídat.

Jedinými jejími přáteli byl syn podkoního Jasziek a ryzák Darius. Nejvíce času trávila s nimi, nebo v místním hostinci, kde pomáhala s čím se dalo a mohla si sedřít kůži, jen aby si vydělala nějakou tu minci, díky které by mohla odejít od otce a osamostatnit se.
Ironií osudu bylo, že právě ona krčma se stala jejím vykoupením. Bylo to v době jejích dvanáctých narozenin, kdy se v hostinci ubytovala jedna čarodějka - mistryně Klara Herrmann. Když v mladé dívce objevila Zřídlo, neváhala s tím vzít ji s sebou do Arethusy, aby se vzdělávala v magii. Pro Visiu bylo těžké srovnat se s opuštěním Jasz'ka, ale to, že bude mít nový domov pryč od otce a může si s sebou vzít svého koně jí posílilo. Otec neváhal zaplatit první semestr naději, že od dcery bude mít pokoj.

Hned další týden se Visia spolu s čarodějkou vydaly na ostrov Thanedd. Ze začátku měla spoustu obav, protože pro ni vše bylo nové. Ubytovala se na pokoji spolu s další dívkou a dále všechno vypadalo jako idylka. Na to, že o kouzlech nevěděla vůbec nic, byla dobrá. A byla až moc dobrá. Naučila se spoustu nových věcích, o kterých se jí v normálním životě ani nesnilo. Stala se miláčkem mistryň, ale zároveň s tím jí začalo nenávidět čím dál více dívek. Žárlivost vyvrcholila do takových mezí, že mimo ničení věcí a všeobecné šikany se jí pokoušely očarovat, aby nezvládala další kouzla. Všechno z toho by nějakým způsobem zvládla, počítala s tím, že až dokončí školu, odejde a bude pomáhat lidem v nouzi.
Bohužel ale přišla horší zpráva, než všechno, co se jí dělo. Došla k ní zpráva, že Jasziek zemřel otravu krve po tom, co ho pokousal vlk. To pro ní bylo to nejhorší, co se mohlo udát. Plánovala, že se k němu po škole vrátí a někam spolu odejdou, ale takhle již neměla příležitost ho nikdy vidět. To, o co se pokoušely měsíce její spolužačky najednou přišlo samo. Zhroutila se a tudíž nová kouzla se jí příliš nedařila a obecně měla špatnou náladu. Pro většinu bylo záhadou, co se s Vis děje, ale setkala se spíše s nepochopením a odstupem.

Není tedy divu, že se rozhodla ze školy utéct. Odhodlala se k tomu, co se povedlo málokomu před ní. Zabralo to týdny plánování, odhodlávání, ale nakonec to udělala. Jednou v noci se vypařila do stájí, vzala svého koně, nastrojila ho, nasedla a ujela pryč. Hledali ji, pochopitelně, zapojili se snad všichni ze školy, ale nikdo ji nenašel. Tedy skoro nikdo. Jediný, kdo se k ní dopracoval byla její přítelkyně a učitelka Klara. Po hodinách přemlouvání a odmítání svolila, že jí nebude nutit se vracet a aby ji nikdo další nadále nehledal, prohlásila ji za mrtvou. Tím jí odepsala od návratu do školy, ale také pomohla ke klidu a anonymitě.

Nejdříve to Vis měla jednoduché, prodala nějaké šperky, drahé strojení na koně a koupila levnější, takže měla dost peněz na vše, co potřebovala. Pak ale přišly horší časy a už to nebylo tak jednoduché. Vzhledem k situaci ve světě lidi měli nouzi o své vlastní blaho a tak se horko těžko našlo místo pro chudou dívku, co téměř nic neumí - protože Visia se bála používat kouzla na veřejnosti. Přišla krize a dívka hladověla, jen sem tam ukořistila něco k snědku, nebo se prostě živila tím, co našla v lese, po cestách a podobně. Tak se také ale nedalo žít věčně. Mimo to, potkávala mnoho špatných lidí, takže se nevyhnula krádežím, násilí a ani znásilnění. To ji naučilo dávat si pozor na své okolí a uchýlila se ke zdržování v divočině. Tam potkala bandu Scoia'tael a po mnohém prověřování ji bylo povoleno se přidat. Samozřejmě pod podmínkou, že pro ně bude přínosem.

Naučila se bojovat, prolézt kamkoliv vykrýt kdejaký útok rozzuřeného vesničana a krást a rabovat. Po dlouhé době si našla přátele, kteří jí respektovali a měli ji rádi. Odhodlala se dokonce přiznat vše o své minulosti a překvapivě ji i po tom brali. Prožila s nimi i v takto krušných dobách krásné časy. Bohužel nic netrvá napořád a ani toto netrvalo. Po dalším rabování byli přistiženi a kvůli zradě i chyceni. Jen Visie a její přítelkyni se podařilo utéct. Bylo hrozné vidět bezvládná těla jejich přátel a další upalované na hranici. Pro elfku to bylo dokonce tak hrozné, že si sama podřezala žíly. A tak Vis přišla o další, na kom jí záleželo. Ona sama se rozhodla, že svou bandu pomstí, neměla ovšem výcvik ani prostředky.

Od té doby bloudí po světe téměř jako tělo bez duše a hledá místo, kde by byla vítána, nebo snad mohla dostat zadostiučinění a pomstít se lidem, kteří zavraždili její přátele. A pak jí jde o to pro leckoho hlavní... Přežít.

Schopnosti a dovednosti:

TĚLESNÁ KONSTITUCE: 1
Když chcete přežít v divočině, trochu té odolnosti se vám hodí.

OBRATNOST: 1
Utíkáte před obyvateli, kteří vás nachytali při krádeži? Zkuste si to, když sotva zvládnete vstát ze židle. Visia naštěstí nějakými těmi fyzickými dovednostmi disponuje.
Boj se zbraní: Dýka (1)
Samotná dívka po cestě lesem, nebo v hostinci? Aspoň nějaká dovednost se zbraní je potřebná.
Akrobacie: 1
Přeskočit zídku nebo vyšplhat na strom? Jako kapsářka se naučíte leccos.
Jako čarodějka se k boji zblízka moc nedostala, ale jako kapsářka ano, takže nějaké úhybné manévry si osvojila.
Jezdectví: 1
Zběsilé úprky cvalem v lese, nebo obyčejná vyjížďka pro zlepšení nálady... Není problém!
Zvířata - péče a trénink: 1
Bylo by trapné, kdyby Vis měla vlastního koně a neuměla se o něj postarat.

SMYSLY: 1
Orientace v přírodě a ohlídání si potenciálního nebezpečí - věci, na které je smyslů potřeba.

INTELIGENCE: 1
Každý, kdo studoval na Arethuse a ještě musel vymýšlet plány kvůli svému přežití by měl nějaké té inteligence pobrat.
Čtení a psaní: 1
Bádání v knihách a psaní textů ve škole vás naučí rozumnět písmekům.
Jazyky: Starší mluva (1)
Vyslovování zaklínadel? Jednoduché, pro někoho, kdo ovládá Starší mluvu.
Magie: 3
Léta učení a nějaká ta praxe Vám pomůže zvládnout pár zaklínadel.
Kapsářství, zlodějina: 1
Trochu té pomoci Scoia'tael, která by se všem nemusela úplně líbit.

VŮLE: 1
Pokus o útěk z asi té nejstřeženější školy vůbec vám zabere nějaké soustředění a vůli plán uskutečnit.
Přesvědčivost: 1
Vzhledem k tomu, že se Visie podařilo přidat ke Scoia'tael, kteří moc obyčejné lidi nemusí, natož pak čaroděje, je logické, že musí být celkem přesvědčivá.

Speciální inventář:
Pár orénů - zbytek drobných, aby měla alespoň na teplé jídlo a ubytování.
Kůň - Rezavý hřebec Darius, kterého má skoro od malička a jednoduché jezdecké sedlo a uzdečka k němu.
Dýka - jednoduchá dýka s oboustrannou čepelí na obranu.
Smaragdový náhrdelník - památka na Arethusu a zároveň talisman pro štěstí. Někdo říká, že má magické účinky, co je na tom pravdy, těžko říct.
Známé postavy:
Editace karty: 14.5. 2016, 3:17 Odebrána dovednost uhýbání, bod přeřazen do dovednosti smysly.
Naposledy upravil Visia Englert dne 14 kvě 2016, 02:17, celkově upraveno 3

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 157
Registrován: 16 úno 2016, 22:11

Re: Visia Englert

Příspěvek od Admin » 01 kvě 2016, 23:02

Moc pěkně napsané, dovednosti sedí - za mě ANO. ;)
Neaktivní - v zahraničí

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 163
Registrován: 19 dub 2016, 12:40

Re: Visia Englert

Příspěvek od Zenn » 01 kvě 2016, 23:03

Taktéž bez námitek :).
Tudíž ANO

Aktivita - jen moderátorské povinnosti

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 157
Registrován: 16 úno 2016, 22:11

Re: Visia Englert

Příspěvek od Admin » 01 kvě 2016, 23:14

Obrázek
SCHVÁLENO
02.05.2016
Neaktivní - v zahraničí


Zpět na Kartotéka přijatých postav

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

„Láska vdaných žen je nejcennější na světě, manželé o tom ovšem nevědí.“ Oscar Wilde